11 juni

Då var man 1 år äldre nu. Fyllde ju (hela) 22 år igår, fortfarande liten ;)

Hade en helt underbar födelsedag.
Jobbade på dagen, sen var vi ute med Ozzy i skogen. På kvällen bjöd min underbara älskling ut mig på restaurang, maten var fantastikt god!
Senare hemma blev det massa mys med bakelse och film. Älsklingen låg och kliade mig på ryggen.. och att få somna i hans famn var det bästa! =)

Fick parfymen jag ville ha utav Jim.. Burberry brit sheer. Ett "humanity" armband utav Jessica och Lanja.. och en riktigt het klänning och halsband utav Sabina!
TUSEN TACK!

Idag har jag massvis jag ska hinna göra, jobba, fixa hemma hos mamma inför kalaset (måste ha det där eftersom alla inte får plats i lägenheten), baka cheesecake, städa... och ikväll har vi lovat att hjälpa Jessica & Turbo med deras nya soffa.. sen blir det lite vin och umgås.

Kommer säkerligen inte hinna skriva mer denna helgen, så skriver lite om den också.. med risk för att bli långdragen.


13:00 - kalas hemma hos mamma & pappa
19:00 - Paaaarty time

Och innan kalaset klockan 13 ska jag hinna med lite hundträning och förberedelser inför kalaset.

Söndag får bli en enda lång bakisdag :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0