super!

Som jag skrev i ett inlägg tidigare så beställde jag lite hundsaker, dekaler osv till bilen.

Måste bara säga att jag tyckte den sidan jag beställde ifrån var super. Man får mejl varje gång ens beställning har uppdaterats + att man fick väldigt fort svar när man mejlade dom.

Fick mejl när dom hade tagit emot min beställning, när pengarna hade kommit in och nu att dom har skickat den! SUPER!
Behöver jag något mer så blir det definitivt därifrån!








Måste också än en gång säga att min darling är den bästa som finns. Han slutar aldrig att uppvakta, vara snäll, uppskattande, ge uppmärksamhet och peppea. Tack Jim!


såg detta för en stund sedan på facebook:
"Är så imopnerad av min kära flickvän! ;) Fattar inte hur du kan vara såååå stark!"


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0