Ozzyposs

Det har varit en fartfylld dag.. vid 10 tiden åkte jag upp till mamma för att gå ner till 5an och gå runt där, precis nästan när vi börjat gå börjat det verkligen att spö regna. fy fan.. var nära att jag vände, men tänkte att det är lika bra att han får sin promenad. väl tillbaka hos mamma var det bara att slänga av sig ALLA kläder och slänga in i torktumlaren.

När bebben kom hem drog vi ner till Nellys utförsäljning och kikade runt, hittade verkligen inget roligt men Jim köpte en tröja iaf :)

Eftersom det var torsdagskväll idag så tänkte vi att det är likabra att ta tillfälle i akt och träna Ozzy lite. Gick såå mycket bättre än förväntat, han är så fruktansvärt duktig :) Satt där i stan i 20 minuter och han var så snäll, rörde sig knappt en millimeter, sket i allt folk!
Ozzy <3
Kom fram en tant och började nästan gråta när hon såg Ozzy. Hon hade precis avlivat sin rottis och hon tyckte att Oz var så himla fin!


På tal om det, så igår när jag var på pappas jobb så stod det en gubbe och illglodde och lockade på Ozzy hela tiden, tänkte bara vad faaan.
sedan när vi hade åkt så hade han frågat pappa "Var det en sån där rottweiler".. och pappa svarade att ja det är han.. då säger gubben "dom är ju farliga" och pappa börjar skratta och säger "det var nog tur för dig att du inte sa det framför min dotter, då hade hon nog exploderat.. den hunden är då fan inte farlig, han är så snäll att han nästan är dum"


Ja om folk kan ha förutfattade meningar om min hund.. då kan jag ha den om "en sån" som han också :)


För övrigt så pratade jag med min kära Kicki idag, det var så skönt.. pratade hur länge som helst om allt och ingenting! Det är så skönt att prata med henne, kanske för att hon känner mig utan&innan? :) Mår alltid så mycket bättre när vi har pratat.. även om jag inte mått dåligt innan! Älskar dig <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0