Naaw

Lanja var så gullig idag, hon hade köpt presenter åt mig.. ett par tofflor (skit söta), en mini liten plattång eftersom hon tycker att jag alltid bara plattar luggen, så då kunde jag ha med mig den överallt.. och ett halsband "onda ögat".. inte för att hon vill vara ond. Men detta öga ska skydda mot bad thins. Folk avundsjuka osv.. hon tyckte att jag behövde det ;) Sötgumman.

Sen skulle jag träffa Kicki, men vettefan vad som händer, vi har ringt om varandra.. haha! Ska försöka ringa henne igen.

Vid 6 är det dags för mig att bege mig ut till stallet, mocka och fixa iordning.. sedan ska jag och hon som bor där rida ut en sväng. Längtar! Det är sådan otrolig avkoppling att vara där OCH dessutom är det jävligt bra träning ;D


PS. Jim är elak och går runt och kallar min för "pinnen" hela tiden.. BLÖÖ


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0