8 juli

God morgon!

Blev otroligt glad i morse när jag ställde mig på vågen.
Tänk att jag för några månader var fast bestluten om att jag inte kunde gå ner i vikt, jag bara fick för mig att "nej Jenny, du kan inte gå ner". Kan ju bero på att jag testade det mesta man kan testa. Men Icke, vågen visade samma, dag efter dag, vecka efter vecka.

Minns när vi kom hem från Kiel, det var då jag tänkte att "nu skiter jag i detta" jag slutade med allt, dieter osv. Var ute och promenerade med Ozzy varje dag.. och så PANG, hade jag gått ner mer och mer. Men jag tänkte att jag aldrig skulle nå mitt mål ändå.

Nu sitter jag här några månader senare, vågen visar -6 kg. Jag väger nu 54 kg (ja jag skriver ut min vikt)

Innan hade man problem med kläder som satt tajt, jag hatade det, lite större linnen som döljde magen skulle det vara. Ja och nu sitter jag här och grinar över att ingenting vill sitta fast, linnena som satt någorlunda tajt innan i princip hänger, jeansen som var för små är för stora, kjolarna som satt bra tappar jag.
Får ta mig en shoppingrunda någon dag!

Nu är det wooorktime :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0