7 juli

Idag är det Sabinad födelsedag.. hurra hurra!
... tänker på dig gumman.


Var förbi en sväng hos Sabina i förmiddags, lite fika osv.. treeevligt :)

Sedan blev det vidare till jobbet, kvällen gick riktigt fort. Skönt det. Har aldrig gillat att jobba kväll, känns som att man bara går och väntar på att man ska börja hela dagen. Men idag var det inte så farligt, kanske också för att det var ett tag sedan jag jobbade kväll.

Upp tidigt och jobba i morgon också, med Lanja =D Ska bli jätte roligt! Sedan kanske det blir att träffa min Kicki en stund? Och vid 6 så ska jag vara ute vid stallet, fixa iordning och sedan rida ut med hon som äger det :)

Nu får jag väl vänta på att Jim ringer och vill bli hämtad, han är nere med grabbarna och kikar fotboll. Han ville ta en öl, så jag fick vara en snäll flickvän och hämta honom efter ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0