6 juli

Stort grattis Robban på födelsedagen!

Har jobbat 11 timmar idag och jävla skit 3 ligger nere. Har inte kunnat få tag i någon och mitt mobila internet har inte fungerat =/
Har haft en trevlig dag/kväll på jobbet.. fast Jessica bara kör med mig ;) haha

Och så fick jag ett efterlängtat telefonsamtal, ÄNTLIGEN är Lanja hemma, har saknat henne sååå!

När jag kom hem fick jag världens överraskning av Jim, han hade grillat kött, gjort sallad och vitlöksbröd. Tror inte det finns någon gulligare än min älskling!

Dessutom fick jag höra att Ozzy hade varit otroligt duktig idag. Han och Jim hade varit ute vid Bråt och gått, Ozzy var lös och det kom en annan hund.. Jim hade sagt "stanna, hit", han stannade och kom. Dom gick förbi utan att Ozzy brydde sig.
Sedan hade det kommit en gubbe cyklandes med sin hund.. samma sak där Ozzy gick lös, det räckte att Jim ropade "hit" så kom han och gick fot jättefint.

Mammas älskling blir bara duktigare och duktigare.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0