28 juli

Igår fick vi som sagt besök utav Josef.. vilket var mycket trevligt. Satt och drack, spelade fia med knuff, skitgubbe och poker, lyssnade på en jädrans massa musik och skrattade i mängder.. killarna blev sura för att jag vann över dom hela tiden, så dom låtsas att dom inte minns något ;)
Josef berättade även massa om att flyga osv, det är ju en hel jäkla vetenskap.. JESUS!
Blev rätt sent idag och var sjukt seg imorses.. vaknade av att Josef tog Ozzy och gick ut på en promenad, så himla snällt! =)
Så jag fick vara snäll tillbaka och gjorde frukost åt oss alla.

Förresten, har nog aldrig träffat en nyttigare människa än Josef, han är medveten om varenda liten bit han stoppar i munnen... får nog ta efter honom lite ;)


När Josef hade åkt hem drog jag och Jim till en fotbollsplan här borta och tränade Ozzy lite, inkallning, fot (lös).. han är duktig han! Sen för att trötta ut honom stod vi på varsin ändre av fotbollsplanen och gömde oss bakom träd, så han fick springa emellan och leta upp oss. Han klarar alltid det galant.
Tror vi fick till det där rätt bra från början med att ha honom lös.. vi har ju haft det sedan han var liten, sjukt bra! När vi har varit i skogen har vi sprungit och gömt oss om han stuckit för långt och han har alltid kommit efter en med en gång. Han vill ju inte lämna sin flock.


Nu ska jag väcka gubben min.. han är tröttis =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0