18 juli

Wiihoo, sista arbetsdagen före semestern! Nu är det bara lite mer än 2 timmar kvar. Och trots allt så har denna dagen bara svept förbi.

Dock har jag ju lite kvar att göra hemma, måste packa det sista och sådär. Älsklingen har varit gullig och städat hela lägenheten så det slipper jag iaf göra :)

Ahh, det får väl bli att packa in lite saker i bilen ikväll med så man slipper springa 10 gånger i morgon innan vi åker.

Jag längtar så sjukt nu, ska lägga mig tidigt ikväll så det blir i morgon snart, tänk att få slippa denna tråkiga stad nu i hela 14 dagar =) Dessutom kikade jag vädret och än så länge så ska det vara mycket bättre där nere!


Och just nu orkar jag bara ha positiva människor runt omkring mig, thats it!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0