17 juli

Idag har jag och Jim varit ihop i 1 år och 10 månader <3
helt sjukt vad tiden har gått fort, känns nästan som om vi bara har varit ihop i 1 år.. samtidigt som det känns som att vi alltid har känt varandra och alltid varit ihop. Underbar känsla!


Sitter på jobbet, jobbar ända till 21:15 ikväll och Jim är i varberg, vet inte riktigt när han kommer hem. Men måste ändå grejja lite inför på måndag, är rätt skönt att gå runt och pilla och packa ensam också faktiskt :) sen så tycker jag att det är roligt att han hittar på något fast jag jobbar.

Många verkar ju tro att man sitter ihop baraför att man är ihop och bor ihop.. Kan ju meddela att så är det INTE. Kanske för vissa, men absolut inte för oss. Hade troligen inte pallat det. Vi gör det vi vill göra och ingen av oss blir sur för att den andre ska göra något. Wonderful!

Något av det värsta jag vet är kompisar som skaffar kille och i princip stänger in sig med honom, inte hör av sig, inte svarar.. inte vill träffas, utan bara vara med killen.. SJÄLVKLART förstår jag att man är nykär i början och det har man alltid överseende med.. men hur svårt är det att skicka ett sms, att ringa!
Lucky me.. jag har inga sådana kompisar nu, men OM det skulle bli så.. så aah då vet jag inte, för man kan inte förvänta sig att kompisar ska stå där 6 månader senare och vänta heller.



Nu ska vi snart på bio =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0