14 juli

God morgon.

Ledig dag och jag var uppe med tuppen, klockan 8 var jag nere och slängde i en tvätt, sedan la jag och ozzy oss i sängen igen och myste, kollade lite Deseprate :)
Nu har jag ätit frukost och strax är det dags att gå ner till tvättstugan igen. Känner att jag har en del att göra, tvätta färdigt och ta en långpromenad med Ozzy.. sedan åka ner till pappas jobb och lämna passaten, den där satans airbag lampan har börjat lysa så han får fixa det :)
Efter det blir en tripp upp till mamma och umgås lite.

Sen får vi se vda resten av dagen har att bjuda på, har så mycket energi så något får man ju hitta på, kanske tvätta och städa golfen när man ändå är hos mamma :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0