13 juli

Idag är jag riktigt stolt över min goseplutt Ozzy.
Han har hållt på att gnälla på andra hundar när vi har gått förbi osv.

Så idag på promenaden kom det en annan hund, jag tog upp en godis.. Ozzy kollade på mig och fortsatte gå, när vi kommer bredvid gör den andre hunden ett utfall.. men Ozzy bara fortsätter att gå och kollar på mig :) Han är så himla duktig!

Sen mötte vi en gubbe på vår promenad, han såg inte oss och gick upp på asfalten, men såfort han såg mig och Ozzy gick han tillbaka ner på grusvägen och säger "det är väl bäst att man viker av"... jaja, gör du så då! :)


Har haft en jäkla energi annars idag, städat ur kylskåpet, fixar i extra rummet och grejat. Ozzy har bara legat och nanat, det är så varmt.. fast ändå mycket skönare i lägenheten idag. Och åskan verkar inte vilja komma =/



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0