12 juli

Herrejesus vad varmt det är ute, jag klagar absolut inte, säger bara att det är varmt ;)
Sjukt att energin kan försvinna så, ena stunden springer man runt och gör allt, andra orkar man knappt sitta upp!

Hade ju varit sjukt nice att vara ledig nu, men bara 3½ dagar kvar att jobba!
Tänker dock på allt som ska fixas innan vi åker på semester på måndag, packa, tvätta, städa... fixa och dona. Men det ska nog gå bra. Tänkte börja packa ner handdukar osv som vi måste ha med oss eftersom att jag ska jobba hela helgen.
FAN, tänk att om en vecka sitter vi på Öland och glassar, finns fan inget mer underbart ställe. Sola, bada, ta det lugnt.. grilla och dricka lite gott :)

Mamma och pappa kommer vara med första veckan, sedan åker dom hem, så Tidan&Lina funderade på att komma ner på torsdagen. Men detta året ska stackarna inte behöva ligga i ett varmt tält, ne dom får sova hos oss :)

Har nåååågra timmar kvar att jobba, sedan ska jag upp till mamma&pappa och hämta min fläkt, den är sååå välbehövd just nu. Blir säkert 1000 grader i lägenheten.

Tycker synd om min lilla kille, kan inte vara lätt att ha all den pälsen i värmen, men tacka gudarna för kylhalsband!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0