1 Juli

Ännu en underbar ledig dag!

Kom faktiskt upp i tid imorse, käkade frukost och tog 5 km på kransmossen med Ozzy. Sedan begav jag mig ut till Sandhult för att hälsa på Frida. Solat, druckit kaffe och tjötat en massa.. hon var även gullig och bjöd på mat :)

Vid halv 5 tiden begav jag mig hemmåt igen, har massor att fixa inför söndag. Så jag och baby har varit runt och inhandlat lite grejer. Bestämde oss även för att göra egna grillspett i morgon, så vi hanlade lite till det :)

Nu har jag lagat mat, Jim och Ozzy är ute dom skulle gå en promenad och sedan lägga ett spår.

Jag funderar på om jag orkar göra ngt mer eller om man skulle inta tv:n och kika på lite desperata hemmafruar, köpte ju trots allt säsong 1.


Funderar över vad som händer i morgon.. sista lediga dagen innan jobbhelg.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0