Naprapaten!

Nu är jag klar hos "kotknäckaren"
Tyckte han var riktigt bra faktiskt, pratade mycket om allt möjligt, förklarade osv.. man kände sig bekväm.

Han började iaf med att mjuka upp och JÄVLAR vad ont det gjorde, dock tog han inte ens i.
Fick sedan nålar och sugproppar med el i.. var avslappnande att ligga där med det. Och sen säger han dom hemska orden.. "några minuter till, sedan ska vi börja knäcka" FAAN

Var ganska obehagligt faktiskt, gjorde inte ont.. men ljudet är för jävligt.

Så nu får jag inte träna heller.. han sa att jag skulle ta det lugnt tills på måndag när jag ska tillbaka, GAAH! Aja, har ju inget annat val än att stå ut med det!

Usch, jag är så sjukt trött nu och värre skulle det tydligen bli ikväll, han sa att den behandlingen är samma sak för kroppen som att springa Göteborgsvarvet.. så det är nog fan inte konstigt att jag är helt slut.

Så nu och resten av kvällen får det bli lugnt.. jag skulle vila, dricka mycket och äta ordentligt.

Orsaken till allt detta med ryggen får jag nog reda på längre fram, han sa däremot att jag är väldigt svankryggad och att jag gått med detta på tok för länge. Men det skulle iaf vara enklare att behandla! Jo.. jag är tydligen överrörlig också sa han =P

Vet ni förresten att när man joggar i 10 minuter så utsätter man kroppen för över 12 ton. Häftigt! Och ändå så sliter det inte på kroppen, det är snarare bra för den. En "bodybuilder" utsätter bara kroppen för ca 5 ton per pass, men det är mycket värre för kroppen.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0