9 december

Grattis min sötaste lillsyster på födelsedagen <3

 


Igår hade jag och Jim en heldag ihop på Gekås, var jätte mysigt att gå runt där. Shoppade en jäkla massa och stannade i fiket emellan och drack lite kaffe och sen shoppade vi lite till. Så nu är dom flesta julklapparna klara, skönt det.. har till Jim kvar, men äntligen har jag kommit på vad jag ska köpa ;)

Igår fick jag äntligen träna igen, blev 30 minuters jogging.. gick jäkligt smidigt, gjorde lite ont i ryggen och knäna bara! Får se hur det går i morgon för då är det dags igen.

En fantastisk sak var att jag brukar få JÄTTE ont i min ländrygg när jag har gått mkt, t.ex. i knalleland. Men igår efter 4-5 timmar på Gekås hade jag inte det minsta ont.. min naprapat gör underverk =P

 

OCH jag får väl hålla med min pappa, som så många gånger innan när det gäller detta.. ATT JAG ALDRIG LÄR MIG! Det var absolut sista gången.. stupid me! Dags att jag lär mig alltså...

 



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0