5 december

Jobbhelg.. känns skönt att vara på jobbet när man varit ledig så länge.

Efter en långarbetsdag igår (12,5 timma) så kommer jag hem till mina killar.. då får jag massa överraskningar!
Jim har städat hela lägenheten så allt var super fint..  han hade också fixat käk, klyftpotatis, vitlökssås och kycklingfilé med mozarella och salami. UNDERBART gott!
DESSUTOM så hade han varit och köpt ett par skor åt mig som han visste att jag ville ha, blev helt paff och överväldigad av den fina gesten. Blev nog gladare över gesten än skorna... fast jag blev iofs jäkligt glad över dom också. Sådana överraskningar i vardagen är guld =)
Och jag som redan var glad över städningen och maten, som om inte det var gulligt nog!

Har världens underbaraste och mest omtänksamma kille <3

Så som ni förstår så hade vi en riktig myskväll.. kollade på Case 39 riiiktigt bra film!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0