3 december

Okej, alltså jag måste verkligen varit ganska väck igår eftermiddag/kväll.. minns knappt vad jag sluddrat om haha! Kändes som om jag inte sovit på flera dygn.

Var uppe hos mamma efter naprapaten, haha jag pratade, men visste inte vad jag pratade om ungefär och jag tappade bort mig hela tiden. Men det var iaf mysigt.. vi gjorde varma mackor och prata om lite allt möjligt.

STEN somnade vid 4 igår och vaknade igen vid halv 6, hade inte ens märkt att Jim & Ozzy gått ut.
Skulle ju träffat Kicki också, men fick avboka det.. som tur är har jag underbara kompisar så till svar av henne fick jag något i stil med "men herregud, det är ingen fara.. vi har hela livet på oss att umgås"
Tack gumman <3


Idag har jag SJUKT ont.. känns som träningsvärk gånger 5 ungefär, nu förstår jag verkligen varför han sa till mig att INTE träna igår. Hade jag gjort det hade jag knappast tagit mig ur sängen.
Så jag antar att denna dagen också får bli lugn, kan knappt röra mig haha, vaknade av att jag hade ont och kunde inte somna om.
Städa blir det ju inget med.. men en långpromenad med Ozzy måste jag klara av iaf!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0