25 december

Jag måste börja med att säga att jag hade en helt underbar julafton! Bästa på många år tror jag :)

Julaftons morgon började med mysig julfrukost hemma, julskinka och pepparkaksfil. Jag och Jim öppnade varsin julklapp.
Sedan ringde mamma med lite smått panik, det var en stor vattenläcka på boda, en huvudledning som hade gått sönder. Så dom hade inte en enda droppe vatten hemma.. fick åka upp med vatten och lämna nyckel till oss, så dom kunde åka och duscha.
Vid 11 begav vi oss upp till Jims mamma&pappa.. käkade massa, öppnade julklappar och åt tomtegröt. Ozzy fick ett STORT ben som han låg och mummsade på hela tiden :)
Åkte vidare för att hämta upp mamma, pappa och syster.. styrde bilen mot Göteborg där firandet fortsatte. Mat, julklappar och så.. mysigt att fira med barnen också.
Ozzy skötte sig utmärkt och var så himla snäll och försiktig (som alltid) med barnen, pussade William i heela ansiktet. Inget att oroa sig för med honom och barn.. väldigt viktigt tycker jag.
Madeleine sprang runt och pratade om hur snäll Ozzy var hela tiden.

Blev BRA chockad över mina julklappar.. och helt överlycklig.
Jag fick:
* En ny mobiltelefon.. av Jim, mamma & pappa. Precis den jag har velat ha. Dom är bäst =)
* En lacoste parfym av Jim
* Presentkort av mamma & pappa
* Presentkort av Jims mamma & pappa
* En super gulligt kort på Madeleine

Fick precis allt jag hade önskat mig =)

Till Jim köpte jag rakhyvelsett, Hundförarväst och ett presentkort! Så idag har han varit ute och tränat Ozzy i den nya västen, haha.

Julfrukost mys!


Både Williams och Ozzys favoritlekasak, men Ozzy var snäll och lät William leka med den själv ;D


Precis när jag tog kortet säger Madeleine "Ozzy är sååå snäll". Dom hade det mysigt dom =)



Idag är det ju "årets största utedag"... ska ni ut?
Jag ska stanna hemma och ta det lugnt, bättre att jobba och tjäna lite pengar istället för att knö med allt folk på krogen.. Dessutom lär jag må mycket bättre i morgon utan bakfylla och ångest ;)
Bebben däremot han ska ut.. fast han har ju också turen att inte bli bakis.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0