18 december

Har inte hunnit skriva så mycket här.
Har jobbat, tränat Ozzy.. tränat själv, varit på julbord, köpt dom sista julklapparna med mamma. Det har helt enkelt varit fullt upp HELA tiden.

Igår blev det en långpromenad och sedan träning. Efter det traskade jag över till Veronica och hälsade på. Verkligen super trevligt och deras lilla flicka hade växt massor! =) Ett litet charmtroll det är..
Sedan han jag bara fixa lite, plocka ihop saker och sedan begav vi oss upp till mamma och pappa, där också Pernilla var. Vi hade bestämt oss för att bjuda dom på fredags middag.. men är ju lättare att vara i deras hus.

Så ja, jag lagade mat... vi kollade ut på mammas&pappas baksida, dom hade satt upp massa fina ljus.. och så pratade pappa om att han inte ville ha en massa fotspår i snön på baksidan (låter inte så intressant, men kommer till poängen sen)
Vi satte oss iaf ner och började äta.. då kommer grannen in och säger att det står 4 polisbilar på gården. Nyfikna som jag och mamma är var vi ju givetvis tvugna att gå ut och "röka", så vi stod där en stund, sen kom det en polis med hund och frågade om vi hade hört om inbrottet.. då hade det varit inbrott bara något hus från mamma & pappa en halvtimme tidigare.. och dom hade fått upp ett spår som hade gått bakom husen.
Så vi gick iaf in.. av någon anledning kollade vi ut på baksidan.. DÅ helt plötsligt var det fotspår i snön på deras trädgård. Så inbrottstjuvarna hade alltså sprungit över deras trädgård, när pappa satt och kollade på TV. Sååå jäkla äckligt!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0