14 december

Äntligen hemma efter 11 timmars jobb! =)

Gick riktigt bra hos naprapaten igår, han känner att ryggen har blivit mycket bättre. Var även mer motstånd när han knäckte den.. innan var det mer som gummi. Dessutom kändes det inte lika mycket när han knäckte.

Fortsatte att prata om träningen eftersom träning är en viktig del i att må bra, både psykiskt och fysiskt. Han tycker inte att jag ska träna ryggen alls.. eftersom den är gjort av stål som han sa! Har tydligen sjuka muskler i den =) Blir mer mage, har fått lite övningar jag ska göra till nästa gång jag ska dit.
Han sa än en gång vilken otroligt bra fysik jag har.. och att om jag fortsätter att ta hand om min kropp ordentligt och träna så "kommer jag bli brutal" haha började avgarva när han sa brutal.. men det är ju jäkligt positivt att veta att man har så bra kropp.. och kan bli mycket bättre!

Jobbade som sagt kvällen igår, så mycket mer han jag inte med.
Inte idag heller.. bara jobb, jobb jobb.

I morgon jobbar jag kväll igen, men har fullt upp ändå.. ska träna Ozzy, träna själv.. sedan till knalleland med mamma för absolut sista julklappshandlingen!

Torsdag är också fullspäckad med Jobb, handledning och julfest.. på fredag har jag faktiskt tagit semester, hade ganska mycket kvar att ta ut, så lika bra att passa på liksom =)

Nu väntar jag på att desperate ska börja.. sista avsnittet för säsongen =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0