13 december

Blev en massa julbak i lördags... lussekatter, vaniljbullar, kanelbullar, kladdkakor, rocky road och chokladbollar =)
Hade en riktigt mysigt kväll med min mor och syster!
Åkte från mamma vid 12, körde hem syster.. precis när jag kommit in hemma ringer Jim och vill hem.. så det var bara att bege sig ut igen och hämta hem min älskling.

Tog en lång sovmorgon igår, åkte till knalleland en sväng, köpte den sista julklappen till pappa.. kikade runt lite. Myspys.
Käkade lite tacos.. sen hade vi mys med glögg, lussekatter och så slog vi in alla julklappar, så nu är det också klart.
Åhh jag längtar till julafton nu, brukar inte göra det.. men det är nog mest för att få umgås med familj. Ska hem till jims familj på dagen och på eftermiddagen åker vi till min syster i Gbg och firar där.

Idag ska jag tillbaka till naprapaten och sedan jobba.
Jag och Ozzy har varit ute på en härlig långpromenad och tränat lite. Nu ligger han och snarkar i sängen, han är bra slö den där hunden.

Har en fundering.. hundar måste ju kunna drömma att dom springer?
För igår kväll när vi skulle sova så började Ozzy låta som fasiken och när jag kollar ligger han och sprattlar med benen, ungefär som att han låg ner och sprang.. höll på att dö utav garv. Han är för go =)


Nu måste jag sätta lite fart!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0