11 december

God morgon =)
Skönt att vara ledig denna helgen faktiskt, få lite gjort här hemma.

Igår blev det lugnt, jobbade och Jim & Ozzy var på Elfsborg (brukshundsklubben) dom hade julklappsspel där, så han åkte dit med Anders och Solveig. Dom hade haft trevligt och Ozzy hade fått vara med där inne, Anders berättade efter att han hade varit så himla duktig, jätte lugn och hade bara varit med Jim.. och nosat lite såklart!

Lagade käk så när Jim kom hem åt vi lite gott.. sen ringde Anders och Solveig och ville komma hit istället, dock blev det så sent och Jim skulle jobba så vi körde hem dom. Dom är verkligen så jäkla härliga, man känner liksom ingen åldersskillnad när man är med dom.. gillar dom skarpt. Fick även en massa beröm för hur jag skött en viss situation där två lösa hundar sprang fram till mig och Ozzy. (berättar senare)

Fick även mina "piller" igår, tur var det.. för dom var slut.

Kollade även idolfinalen.. och jag blev så glad när Jay skulle sjunga Higher med Creed, dock gjorde han den inte så bra som jag trott. Älskar ju den låten!

Ska strax bege mig ut med Ozzy en sväng, sedan får det nog bli skogen.. Jim ska på julbord med jobbet och jag ska hem till mamma och baka lussekatter, bullar och lite julgodis!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0