Kräftskiva

I fredags åkte vi till Mulljsö med hela familjen :) Jag, mamma, pappa, Jim, Ozzy.. Helen med sin familj, Peder med sin familj och Pernilla. Sedan var även min brors tjej där och hennes föräldrar. Tror vi var sammanlagt 22 personer.

På lördag eftermiddag var det kalas i Helen & Roberts förtält för Madeleine som har fyllt 3 år hon fick en massa fina saker. Sedan började alla förbereda sitt inför kvällen.. vi dukade långbord emellan husvagnarna och det var ett LÅÅÅNGT långbord.. alla som gick förbi kollade rätt bra ;)
Käkade ute, sedan fortsatte festen i min brors förtält, det var trångt, men jäklar vilken stämning! Alla var glada, fulla och partysugna. Var bra längesedan jag hade så roligt. Måste erkänna att det är roligare att festa med släkten ;)

Vi planerade även Sweden Rock nästa år, eller ja, min bror sa att jag skulle med, så jag har väl inget val ;D haha


Ozzy har varit otroligt duktig hela helgen, lugn och fin.. allas lille gullegris. Och vad man ser tydligt att han märker skillnad på vuxna och barn, han är så HIMLA försiktig med barnen. Han avgudar dom verkligen.
Han brötar inte, han hoppar inte... William som är 9 månader var han extra försiktig med. Dom större barnen låg han och gosade med i sängen :)
Blev så stolt över honom.. klart att hundar ska känna skillnad på vuxna och barn, men alla gör inte det! Det kändes också som ett kvitto på att det är en bra hund man har!


Ja, det var helgen VÄLDIGT kortfattad, men kan inte skriva allt här. Jag däremot säga att det var en TOPPEN helg som jag gärna skulle göra igen ;)











Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0