Härlig ridtur =)

Första gången på ett tag nu som jag red, men jäklar.. fortfarande lika undebart! Sådan frihet verkligen. Var ute i över en timme och red, galopperade ganska mycket.. Mistie var så otroligt pigg idag vilket var härligt!
Känner att jag har fått min träning för dagen iaf, man kan jämföra ridningen med ett träningspass på gymmet, bara det att man tränar alla kroppsdelar samtidigt när han rider. Man får styrka, bålstabilitet, smidighet m.m. =)

Kommer att fortsätta med ridningen 2-3 dagar i veckan.


Ska strax gå och lägga oss, hoppas verkligen att jag kan gå i morgon ;) Blir spårning med Anders, hans två hundar och så skulle det vara två andra med också.

Borås tidning hade varit och gjort ett repotage om Anders idag, lite roligt.. han hade ringt och ifrågasatt deras artikel om en rottweiler som bet en kvinna... och dom tyckte att han var så kunnig och ville ha ett repotage! Ska bli roligt att läsa.. =)


Är så trött att jag knappt kan sätta ihop meningar.. GOD NATT!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0