Ännu en fartfylld dag

Ja, morgonen började som vanligt med en promenad.
Sedan kom Lanja och hämtade mig, blev 1 timmes träning på gymmet, kondition och lite maskiner. Lagade lite käk och slappade en stund.. sedan var det dags för Ozzy att gå ut igen.
Mötte upp Jim när han hade slutat och drog till "vårt ställe".. i skogen, tränade Ozzy och sedan fick han gå ett spår. Förstår inte hur han kan använda sin nos så, himla häftigt faktiskt. Man ser det även på andra grejer, nosen arbetar för fullt.

När vi hade kommit hem och landat ringde Kicki och frågade om jag ville följa med henne till Knalleland, hon skulle handla lite inför deras resa till Turkiet på onsdag (inte alls avundsjuk.. NEDÅ) haha.. sa att jag inte tänker träffa henne förrän hon har blivit blek igen ;)
Vi har iaf shoppat lite och tjötat massa skit, glad att jag fick träffa henne innan hon åker iaf.

Tänkte fixa lite kvällsmat nu, kollar på rena rama rolf på 4an.. haha minns ni? Älskade det när jag var liten. klockan 20:00 börjar även nya avsnitt av fångarna på fortet, undra om det är lika bra som innan?


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0