31 augusti

God morgon *gäääsp*

Försov mig lite idag, hade visst råkat stänga av alarmet. Gissa om jag var trött när jag vaknade? Jag var som en zoombie, trodde nästan ett tag att jag gick i sömnen.

Har drömt två mardrömmar inatt, riktigt hemska.. inga om monster, men att det har hänt dåliga saker med personer i min omgivning =/ USCHA! Man brukar väl vara otroligt trött efter att ha drömt mardrömmar?
Händer ju inte så ofta att jag gör det, så efter varje gång jag gjort det mår jag skit hela dagen, känns som om det har hänt på riktigt. Får prata med Lanja sen, hon är bra på att tyda drömmar =)

Ska strax ge mig ut med Ozzy, han ligger här helt utslagen.. fortfarande trött efter träningen igår tror jag. Han kom och la sig med huvudet i mitt knä innan.. mammas sötnos =)

Ne nu ska jag försöka rycka upp mig, käka frukost och gå ut med Ozz.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0