27 augusti

LÖÖÖÖÖN, fy fasen så gött :)

Känner mig super stressad idag, har en massa som jag ska hinna göra, men orkar inte ta tag i något. Så typiskt mig när jag känner mig stressad. Men det är verkligen dags att sätta igång snart. Ta en långpromenad med Ozzy, städa, packa.. åka och köpa present åt Madeleine, inhandla godsaker på systemet. PUH


Måste ju berätta att igår när jag var och jobbade, så var Jim & Ozzy och tränade med Anders, Solveig och deras hundar och det hade gått hur bra som helst, dom tyckte att vi hade gjort STORA framsteg på bara en vecka =) Så nu har vi satt upp en mål tills slutet av detta året. Så jäkla skoj! Mål måste man ju ha...

I eftermiddag åker vi iaf till Mullsjö, ska vara där över helgen och ha kräftskiva med familj & släkt. Så det blir jag, Jim, Mamma, pappa, Pernilla, Helen m. familj, Peder m familj och Peders tjejs mamma&pappa. Kommer bli ca 18 pers. Blir riktigt skoj =)
Tar med mig kameran och fotar massor!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0