25 augusti

Back to work.. gud vad man uppskattar sina lediga dagar, men ibland är det bara så skönt att jobba! Idag har varit en sådan dag...


Känner ett sånt lyckorus inom mig, varje gång jag tänker på hur jäkla bra jag har det. Såfort jag tänker på Jim blir jag genast på bra humör och får ett leende på läpparna, allt känns genast så mycket lättare.
Vissa tycker att det är fjantigt.. men so? det är kärlek...

Jag har haft sådan tur som har fått träffa honom, det var verkligen mitt i prick, den där killen man bara trodde fanns i drömmarna (ja det är sant)
Alla vill väl ha en omtänksam kille som är snäll mot en hela tiden? En kille som skulle kunna skrika ut sin kärlek för en till hela världen, han som aldrig ger en någon anledning till att vara svartsjuk eller tvivla. Killen som älskar dig precis som du är, med brister och allting.
Ja, jag har haft sån himla tur som har träffat min Bebbon <3

Disskuterade med en kompis häromdagen angående svartsjuka från andra när det gäller ens förhållande, jo visst svartsjuka finns ju hela tiden, överallt.. men tänk vad människor som går runt och är svartsjuka på varandra skulle må mycket bättre av att kunna vara glada för andras skull?

När folk kommer och säger "åh, din kille är så ful.. bla bla"..
då tänker man ju "och varför säger du det till mig?" Det tar jag som ren svartsjuka! .. och jo det är klart att det finns folk som faktiskt tycker så, men dom skulle antagligen aldrig säga det rakt ut så utan anledning.. speciellt inte om det är folk i ens närhet.

Nu ska jag vänta på att min älskling kommer hem, sedan ska jag kramas :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0