24 augusti


Grattis mosters lilla prinsessa på 3 års dagen <3




Tänka sig vad mycket man hinner med dom dagarna man är ledig, alltid har man något som ska göras.

Tyckte att jag behövde sova ut imorse, vaknade först 10:30, slängde i mig lite frukost och begav mig ut på en härlig långpromenad med Ozzy. Men jäklar, den där stormen kom fort. Började helt plötsligt ösregna, varade som tur var bara i 1 minut. Men efter kom blåsten, som från ingenstans.

Fixade lite hemma, gjorde lite mat och sådär. Sedan åkte jag för att hämta upp Lanja, så drog vi till gymmet. Har ökat min intervall träning och det kändes jäkligt bra, orkar mer och mer hela tiden. Det är fruktansvärt skönt att ta ut sig, känna att man är helt slut med köra lite till =) Älskar det!

Ska hoppa in i duschen strax, sedan beger vi oss ner till brukshundsklubben... träna Ozzy med Anders och co.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0