22 augusti

Nu har jag jobbat färdigt min jobbarhelg.. efter 24 timmar på två dagar är man ganska slut både i kropp och i huvud.

Hade tur och jobbade tidiga passet igår, vilket innebar att jag även kom hem tidigt. Så jag, Jim och Ozzy hade myskväll. Lagade klyftpotatis, fläskfilé och vitlökssås.. och sedan lite gotta! Kollade på filmen "farsan" hahaha fyfan säger jag bara, den var så sjukt rolig. Vi skrattade tills vi vek oss, spolade tillbaka och skrattade ännu mer. Måste se den igen!!

En annan härlig sak är att Ozzy verkligen har kommit in i en lugn period nu. Verkar som om mycket av hans trots/könsmognad har lagt sig. Det var längesedan han lyssnade SÅ bra. Han går fot löst i skogen HELA tiden, även förbi folk, han kommer direkt på inkallningar, han kommer och lämnar saker i handen. Ja gud, han är så himla go!
Iofs så tror jag också att mycket beror på den hjälp och träning som vi har fått utav Anders, helt andra riktlinjer mot innan. Kul att se att all träning är till nytta :)


Yeah, yeah.. är ledig måndag-tisdag nu, skönt. Dagarna kommer väl att gå åt till träning, gymmet och träning med Ozzy. Ska även försöka träffa Kicki innan hon åker till Turkiet på onsdag =)
för att inte glömma att jag måste köpa födelsedagspresent till mosters lilla prinsessa som fyller 3 år den 24 augusti.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0