19 augusti

God förmiddag? Snart eftermiddag? haha..

Igår var jag som sagt med Kicki, tjötade massa, planerade och kollade på saker.. ÅÅH vad roligt. Vi hittade en massa fina saker :) kan tyvärr inte säga något mer än, men såfort det är klart så ;D

Var dock tvungen att åka tidigare för jag hade lovat Jessica att gå ut med hennes hundar en promenad.. och min kära mor var snäll och följde med =)
Det blev mycket träning igår, först promenad med Ozzy på morgonen, sedan gymmet, promenad med Jessicas hundar och sedan en promenad till med Ozzy :)

Igår var han riktigt duktig, träffade Hannu med sina två hanar när vi var ute.. så vi stannade och pratade en stund, Ozzy satte sig fint brevid mig.. inte ett ljud gjorde han. Inget pipande.. INGENTING :) Blev så himla glad, han kollade inte ens på dom, utan satt och kollade på antingen mig eller åt andra hållet. Framsteg framsteg..

Nu har iaf precis kommit ut från en riktigt skön långpromenad.. Lanja joinade oss. Gick härifrån ner till kransmossen, 5km:an och sedan hem.. borde ju bli minst 8-9 km iaf. Och Ozzy fick inte hälsa alls på Lanja i början, så han gick fint brevid mig.. sedan när han fick hälsa och Lanja ropade på honom så hälsade han inte ändå. Good dog!

Vad händer mer idag?
Jo vi ska hälsa på min älskade mormor sen.. spåra lite med Ozzy, åka till Elfsborg och träna honom. Sedan blir det nog en sväng ut till D-fors, men då får Ozzy stanna hemma :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0