18 augusti

Ja igår hade Jim roliga nyheter.. han hade varit och tränat med Anders nere på Elfsborg och då hade Anders tagit Ozzy och tränat lite och lekt.
Vi fick himla mycket beröm, han tycker att Ozzy är superduktig och att vi kan gå hur långt som helst med honom. Han tycker även att det är roligt att ha några intresserade att träna med för han berättade att andra han stött på som köpt rottisar för första gången inte frågar eller verkar bry sig så himla mycket.

Jo, han sa också att det finns en massa driv i Ozzy och det är ju väldigt positivt. Han vill & älskar verkligen att jobba.

Så i allafall, den 3-5 september ska vi på brukslydnadshelg där det både kommer att vara teori och praktik. Längtar som en toook!

Idag försökte jag komma upp i tid 8:30 var jag ur sängen, inte dåligt.. men min sömntuta till hund kom inte upp ur sängen förrän 9:30 haha.. så vi tog oss en promenad och sedan hämtade Lanja upp mig. Drog till friskis och köpte nytt träningskort, tränade även en stund. Blev intervall träning idag, skönt att vara igång igen.

Nu har jag lagat mat och ska käka.. sedan ska jag träffa min efterlängtade Kicki som jag säkert inte hunnit träffa på 2 månader. Ska bli roligt ;D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0