17 augusti

Var ledig idag på förmiddagen och tänkte att jag skulle komma upp i någorlunda tid, satte klockan på halv 8.. MEN tror ni jag kom upp då? NEE.. jag snoozade till halv 10 =/ Jesus.. kände mig helt utmattad i morse.

Käkade frukost och lite sådär iaf, sedan tänkte jag ta en långpromenad med Ozzy, så ringde Lanja och frågade om jag inte kunde kika förbi jobbet med Ozzy och säga hej. Dom ville så gärna träffa honom, så det fick bli så.
OH herregud vad duktig han var, jag bad att dom skulle ignorera honom när vi kom.. och det gjorde dom. Ozzy luktade lite på dom, men sen struntade han i dom också. Det går framåt! Han hoppade inte ens på Helen som stod upp.. duktig kille =)

Dom tyckte iaf att han hade blivit stor.. och Lanja älskar ju honom, enligt henne är han den finaste hunden som finns! Var även roligt att få beröm för hon tyckte att Ozzy var så himla duktig. Man tackar =)

Blev iaf en långpromenad efter att vi hälsat på en stund, sedan var han helt slut.


OCH.. ååh jag fick samtal från Jim innan.. Jag, han och Ozzy ska göra något HIMLA roligt den 3-5 september. Och jag längtar som en tok nu ;D
spännande, spännande...


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0