16 augusti

Första arbetsdagen avklarad.. vad underligt, för när jag var på väg fram till huset där jag jobbar så kändes det som om jag inte hade varit borta i 4 veckor.
Hade inte suttit fel med en vecka till, men på något sätt var det skönt att vara tillbaka i vardagen igen.

Gick iaf upp redan klockan 7 imorse för att slippa stressa, käkade frukost och drack lite kaffe.. sedan blev det en gå/joggingrunda med Ozzy.. RIKTIGT härligt, han är så himla duktig, joggar fot fastän han inte är van vid att jogga med en. Men han gillar det verkligen :)
Sedan blev det iaf en härligt dusch, fixa iordning sig.. slängde i mig lite hallon & blåbär. Han till och med diska och skura spisen.. sedan var det off to work.

Har även varit och hälsat på min käraste mormor på lasarettet, det var skönt att se att hon var pigg. Men man märker.. lite, ja =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0