1 augusti

OJ, redan inne i augusti? Det betyder ju att sommaren snart är över :(


Igår var det så fint väder så jag och Jim bestämde oss för att ta en sväng till Ölandsdjurpark. Var mycket roligare än vad jag trodde. Gick runt och skrattade åt alla fula och häftiga djur. Åkte lite karuseller och käkade. Hade en otroligt rolig dag med min älskling. Det är sådant som förgyller. Tänk vad hemskt att ha en kille som inte vill göra något eller som inte har barnasinnet kvar? Fy fan vad tråkigt..!

Idag har vi varit och handlat lite, hittade en SÅ fin klänning jag funderar på att köpa, men kan inte bestämma mig, vet inte om jag kommer att använda den =/
Sen solade vi hela dagen, klarblå himmel och sista dagen innan hemfärd, så man var tvungen att försöka få lite färg. Har även varit och badat med Ozzy, han blir överlycklig när han vet vart vi är på väg någonstans. Hoppar över vågorna och simmar som en tok! Sötpojk.

Grillade lite till middag och sedan spelade vi minigolf.. pappa kom 1a och var superstolt, jag kom tvåa, Jim trea och mamma fyra :) På ena banan fick jag i hålet på första slaget, slå det ;)

Nu tar vi det lugnt, har packat ihop lite och så... FYA, vill inte åka hem i morgon, vill vara kvar :(




Måste ju faktiskt även få skryta lite, det får man ibland.. har gått förbi massor av folk här som är helt fascinerade av Ozzy och tycker att han är så himla fin.. en gubbe stannade här hur länge som helst.. han tyckte Ozzy verkligen att Ozzy såg ut som en "typisk" Rottweiler. Man blir alltid glad av att höra sådant!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0