Omtanke

Tack för omtanken, ni bryr er tydligen om mig, annars hade ni ju inte lagt er i mitt liv. Utan struntat i det och koncentrerat er på ert eget liksom.
Det är pretty damn roligt att ni dessutom tror er veta hur jag har det i mitt förhållande! För hur skulle ni liksom kunna veta det, lever ni med oss varje dag? Eller lyssnar ni på sån skit som folk snackar?
Ja isf får ni ju skylla er själva, för nästa gång är det er det snackas om.

Folk tro sig känna mig och veta hur jag är, men HALLÅ! Jag känner inte dig, jag umgås inte med dig. Fine, du kände mig för något år sedan. Men jag har förändrats.. och det är kanske dags för dig också att göra. Åtminstonde gå vidare i ditt liv och fullständigt strunta i om jag har det bra eller dåligt i mitt förhållande för det är en sak jag kan sköta själv.

Jag har tidigare haft killar som dragit fram mindre bra sidor hos mig och jag kan erkänna mina fel och brister, till skillnad från er, för ni kommer ingenstans med er utveckling eller era liv.

Jag har nu en kille som drar fram det absolut bästa i mig, han ger mig aldrig anledning till att tvivla på honom, han bryr sig, visar uppstattning. Han är en kille man kan prata med.. och i ett förhållande är det viktigt att kunna prata om saker! Sen är det väl självklart att vi bråkar, vilket normalt par gör inte det?!

Men i fortsättningen kan ni vara snälla och låta mig själv sköta mitt förhållande.. och tro er inte veta saker! Sköt era egna liv.

Det är inte direkt så att jag skulle gå och snacka med era nya flickvänner om ni nu får några. Det är att skämma ut sig och att vara extremt osäker!


Till sist, sluta vara så anvundsjuka för att vissa har det bättre än andra!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0