27 april

Fasen vad trist väder det är ute idag, dock var det varmt när jag var ute med Ozzy iaf. Har hunnit med en del redan fast jag valde att inte stiga upp ur sängen i tid =)

Varit ute en promenix med Ozzy, lämnat tillbaka en film, varit på babys jobb och lämnat maten han glömde.. och städat lite =)
Nu får jag ta tag i det som är kvar av städningen och sedan börja tvätta. Fullt upp! Men det är tonvis med tvätt efter i helgen.

Har inte bara tråkiga saker för mig nej.. igår fick jag och Jim oss ett jävligt gott skratt när han fick ett nytt smeknamn.. lite oväntat, men det kom från en person som sa en grej :) hahaha
Kunde inte sluta skratta när jag berättade det för Kicki i morse. Och även en annan har fått ett smeknamn av Jim nu.. vågar inte skriva det här ;)

Nej nu blev det störning i planerna.. Kicki skickade, blir en sväng till henne och hjälpa till lite.. Anything for my babe <3

PUSS


Postat av: Kicki

Super duper mega mycket tack för igår gumman! Känns skönt att äntligen fått de gjort! <3 Love!!!

2010-04-28 @ 19:37:28
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0