20 april

Off to work om en stund.
Tycker egentligen inte om att jobba ikväll, men idag känns det helt okej.

Veronica kom upp imorses och käkade frukost, har suttit och tjötat om allt mellan himmel och jord i några timmar, hon gick för en stund sedan och jag har nu börjat tvätta =)

I morgon har jag fullt upp hela dagen, ska iväg med mamma på förmiddagen, sedan följa med Lanja när hon ska tatuera sig.. och sedan ta en fika med Sandra som jag inte träffat på år och dar.

På torsdag skulle jag varit ledig, men så är det skola.. och till råga på allt så ska vi på föreläsning i Vara som startar 8:30. Vilket betyder att vi får åka från Borås senast kl 7. Vet inte hur jag ska orka upp!
Sen efter skolan måste jag hem och packa inför tysklandsredan.. och det är ju en del man (jag iaf) måste ha med sig, haha.. vanliga kläder, partykläder m.m.

Men nu måste jag skynda att fortsätta med tvätten innan jag ska dra mig.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0