8 oktober

God morgon!
Är både förbannad, trött, orkeslös och allt möjligt.'
Får väl börja med att säga att vissa personer verkligen borde ta och inse hur gamla dom är, inse hur fruktansvärt pinsamma dom är! Pinsamma är nog bara förnamnet.. var det 20+, eller 10+? Man börjar faktiskt undra. Säger som jag alltid gör.. när folk inte har något eget liv, det är då dom börjar att lägga sig i andras. Skaffa er en hobby istället ;)

Ja och vad har jag gjort det senaste? Har iaf haft en otrolig bloggtorka.. beror väl på att jag har gjort annat än och suttit vid datorn. yes!

I lördags var de iaf förlovningsfest här.. så söndagen kan ni ju ränka ut själva. I veckan har det varit mycket jobb.. vart med Veronica, valpkurs.. ja lite sånt där :)

Är ledig idag, så det fick bli en lååång sovmorgon. Nu sitter jag och gör absolut ingenting och det är underbart. Kanske ska gå ut och gå med Jessica och dom sen. Måste även köpa ett nytt koppel åt Ozzy.. var och köpte ett nytt halsband och sele igår.. får väl ta kort på det ngn dag.

Nu ska jag och Ozzy gooosa och vänta på att husse kommer hem :)

Postat av: Kicki

Hjärtat jag har haft en låååååååååååååång sovmorgon haha <3 Miss you!

2009-10-08 @ 13:44:09
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0