5 oktober

Jaha, då var man hemkommen från aktuen..

Fick gå hem från jobbet vid 16 tiden, då jag åter igen fick så förbannat ont i magen, kunde varken sitta, stå eller ligga.. mådde illa och ja massor. Har fått så här kanske 4 gånger nu på 2 veckor och det är PAAIN.

Så jag ringde sjukvårdsupplysningen och fick en tid på akuten, dom tog en massa prover som inte visade någonting alls!!! Men han sa däremot att jag kan ha "orolig mage" även kallat colon irritabile.
nu så får jag inte äta några mjölkprodukter på några dagar, inte heller nåfon frukt. GAAAH

jaja, jag är hemma och får sova hemma iaf.. och är stolt över mig själv som åkte dit :)



Postat av: Sandra

Är de IBS de sa att de kunde vara eller? Alltså stressmage? Isåfall har ja haft de i flera år. De är ingen höjdare. Hoppas du blir bättre snart. Ja har lite tips annars, men de är ju väldigt inviduellt va man reagerar på. Du vet var ja finns om du behöver mig. Puss gumman

2009-10-05 @ 23:10:58
URL: http://borasflicka.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0