30 oktober

Vilken stressig, rolig dag trots allt.

Skulle sovit ut i morse, men vaknade redan klockan 9.. så det var bara att gå upp. Städa lite och fixa med saker.. sen gick ja ut och gick 5km med mina underbara jobbarkompisar.. även Ozzy fick följa med.. första gången han går så långt :) Men han klarade det jätte bra. Är faktiskt lätt att gå med honom.. lättare än vad man kan tro. Lyssnar otroligt bra när han är lös också! Stackarn var dock helt slut efter, men han behövde nog det.

Sen blev det luncha en sväng med Kicki i Knalleland, det var himla stressigt eftersom hon skulle börja jobba och det var världens köer överallt, men så är det :)

Sen kom min älskling hem och vi var hundvakter åt Kingston i någon timme, var ute med odjuren på fotbollsplanen så dom fick leka av sig. Sen bar det iväg till knalleland för lite ärenden..

Vidare upp till Jims mamma&pappa för lite "fredagsmiddag".. MYCKET trevligt, dom är underbara. Så innan vi kom hem fick vi även svänga förbi pappa för att hämta en sak han hade fixat.

NU ÄNTLIGEN är man hemma igen, slapp med tända ljus överallt och två grisar som ligger brevid mig och snarkar ikapp. Mina älsklingar är så söta! :)

Blir sängen strax, jobba i morgon!

Postat av: Kicki

Du är bäst <3

2009-11-01 @ 14:52:25
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0