10 maj

Goood morgon. Inte så god.. är helt jävla slut.
Fick köra dom små alkisarna igår. Först hämta, sen från oss till stan. Och snabba var dom inte.
Så somnade man strax efter 12, vaknade av att Jim ringde, somnade.. vaknade av att jag hade fått näsblod. somnade. Vaknade av att Jim ringde. somnade. Vaknade när Jim kom hem. Shit, har knappt sovit och ska jobba 12,5 timme =(
men älskling var söt och hade plockat med sig en blomma hem åt mig inatt ;) haha min sötboll.

Nu har jag förresten sett "Twilight", alla tjötade ju om hur jäkla bra den var. Och det stämde jäkligt bra, den var verkligen den bästa jag sett på länge. Så om ni inte har sett den ännu. SE DEN NU!

Nu ska vi strax ut på en promenix.. 5 kilometarn.  häääärligt.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0