Kväll

Ohoj, andra gånger jag uppdaterar idag. Har väl egentligen inte så mycket att säga, förrutom att jag är GRYMT trött. 4 timmars sömn inatt och snart jobbat 12 timmar, det tär på en. Men jag är ändå oväntat pigg, har haft "upp-och-ner-gångar" idag, ena studen får jag världens energi för att 5 minuter senare vara helt slut.
Men nu slutar jag snart iaf och då ska jag hem och mysa med älsklingen, han ska nana hos mig heeeela veckan.. han har inte så mycket till val eftersom han inte kommer ha så mycket saker i sin lägenhet =D

I morgon ska jag förhoppningsvis leka lite med min Kicki? =)

Postat av: Claudia

Cool blogg :)

2009-03-09 @ 12:45:45
URL: http://claudiias.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0