8 mars

Efter 4,5 timmar sömn så är man på jobbet igen.

Skulle åkt hem och sovit någon timme innan jag skulle hämta älsklingen, men riktigt så blev det inte. Skulle åka ut till Kicki en snabb sväng, men jag blev fast där, sen körde vi hennes mamma och moster ner till stan. Efter det ut till Kicki igen och hämta min bil, velade omkring.. körde folk ut till Fristad, sen var vi hungriga ... sen var klockan visst redan 2 och då var det dags att hämta älsko.
Fick inte sova när vi kom hem heller, för han skulle trycka i mig en massa glass =D haha, han är föööör söt!

Nu har jag 9 timmar kvar att jobba ...  och jag har jobbat 3, suck! Kommer gå runt som en zombie här idag, mitt huvud hänger inte med =P haha


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0