16 mars

Jag veeet, jag har varit fullkomligt värdelös på att skriva, men det har varit sååå mycket att göra hela tiden så jag har varken haft tid eller ork.

Flyttade ju som sagt i måndags så efter det har det bara varit flytten som gällt, i onsdags var vi och hämtade soffan, i torsdags var vi på ikea.. och sedan har det skruvats och grejats. Måste verkligen tacka alla som har hjälpt till, utan er hade inte detta gått =)

Nu är vi nästan helt iordning, bara lite tavlor och småbröte som ska upp på väggarna =) Får ta lite kort ngn dag och lägga ut.

Idag är en seeeg dag känner jag, håller på att tvättar, ska nog dammsuga av lite. sedan laga mat.. ååh jag vill ha kaffe =/

Postat av: Anonym

Tack så mycket =)de e fasiken inte lätt, men går jääävligt bra ändå tycker jag =)

2009-03-17 @ 17:23:17
URL: http://malinandersson.bloggsida.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0