29 juni

Har precis varit och tagit ett kvällsdopp med älskling, ganska kallt.. provade ett nytt ställe idag, men fasen vad härligt att svalka sig :)
Soolat hela långa dagen, har fått en jäkla massa färg! =D Wihoo.

Ne nu ska jag göra annat än att sitta här.

måste bara få tillägga att jag inte orkar med kompisar som snackar skit om varandra.. t.ex. tjejen som sa "jag förstår mig inte på henne, hon umgås bara med folk i perioder"
Schysst att en "kompis" säger så om sin hmm, ja kompis... good luck!

Postat av: Bina

Wieee hoo girl! Imorgon blir de varberg o då ska vi fan pressa! :D O snacka massa kuliga saker! Om ja inte somnar :D hahaha! Ladda kaffe! Puss!

2009-06-30 @ 05:52:27
URL: http://theponderer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0