28 juni

Det underbara vädret verkar hålla i sig, underbart för i så fall blir det varberg någon dag nästa vecka, sola, bada och ha det gött :)

Har ju jobbat hela helgen, så har missat ganska mycket av solen, men lite har man fått på sig.. dessutom har vi varit ute och gått, 2 timmar både igår och idag :) Man få ju finast färg då.

Igår blev det iaf lite grillkväll, som började med en dopp ute i Transås sjön, sedan vidare hem till Sabina, dusch och sedan började vi grilla, blev även gitarrspelning, mycket skitsnack och asgarv åt fulla gubbar, haha.. :) Sabina drack vin och jag drack cola.. =P
Vid 01:30 åkte jag ner till stan för att hämta upp min fylleälskling, Tidan var också med.. så dom fick snällt följa med mig till Campino för att träffa Monika och Cilla en stund, kände mig fruktansvärt nykter bland alla fyllisar =) Vissa var lite rundare om fötterna än andra om man säger så =D haha
Men jag hade iaf en helt underbar kväll.

Idag har det bara varit jobb, när jag slutar ska jag och älskling åka ut till Transås och ta en kvällsdopp, sedan får det bli lite mys hemma!

Jim var så söt igår, som han alltid är.. men i vilket fall, när jag kom hem efter jobbet hade han lagt lite söta presenter på sängen, vilket underbar kille man har! Inte många som gör sånt för en :)



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0