25 juni

Ännu en helt underbar dag, vilket värme.. me like :)

Började dagen med att hämta Emmas bil nyckel uppe hos Claes, sedan vidare upp till mamma där vi har solat och tjötat skit hela dagen, har fan fått massa färg =D
Sen kom även Bebben upp och solade, sen käk.. och 5 kilometarn på kransmossen, nu jävlar ;) Ska gå varje dag!

Drog även ner till stan en sväng, men det var mest fjortisar.. mindre roligt. Köpte mig en myströja på JC iaf ;D

Nu blir det väl snart sängen antar jag, ska jobba i morgon.. tufft men jobbar med Lanja och då är det alltid roligt, har bestämt att vi ska gå ner till stan, shoppa och sedan gå hem igen :D

Hon är så gullig förresten, frågade om jag kunde få låna en resväska av henne när vi ska åka till stockholm och även en annan väska som man får plats med lite i, typ extra skor och tröja när vi ska vara ute hela dagarna.. och hon sa att jag självklart fick låna precis vilka väskor jag ville :) Så söt! Härligt med såna kompisar!

GOD NATT!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0