15 juni

Jag har haft en helt sjukt bra födelsedag + helg.

Fyllde som sagt år i tisdags, då var mamma och pappa här, och även Jims mamma, pappa, syster och bror :) Fikade lite och öppnade paket, fick massa fint :)
Blev mest förvånad över min älsklings presenter, jag fick ett par skor, ett halsband, armband och örhängen.. sedan fick jag även en stockholmsresa, så i juli åker vi :) Han är ju för jävla söt min pojk :)

I fredags var det studenten, Kicki.. Woohoo, tyvärr regnade det men allt var super lyckat ändå! Var hemma hos Kicki efter, fick mat och sånt där. Sedan var det bara på ölen och vi förfestade.. sen in till stan, XoY, var inte så mycket folk först men det kom mer.. huvudsaken var ju ändå att Kicki skulle ha en underbar kväll.

Sen i lördags var det kalas här för hela släkten, bjöd på kycklingsallad och sen cheesecake till efterätt, den är nog det godaste som finns :) Fick resten av alla presenter och allt var superfint.. fick min efterlängtade tavla, så nu är den på plats :)

På kvällen droppade folket in, och även dom hade med sig presenter, lite pinsamt.. men dom är söta :) Till och med JIms killkompisar hade med sig.. ;D Kvällen var iaf väldigt lyckad, drog till Harrys efter förfest med spel och lite sånt. Alla hörde av sig och sa att dom hade haft skit skoj.. alltid roligt att höra :)

Igår var bara en sån där slö dag, ingen idé att skriva om den ;D


Jag måste bara säga att jag inte förstår mig på vissa, inte alls.. jag har ALDRIG gjort dig ngt.. jag har ställt upp som fan på dig, men helt plötsligt, utan anledning så skiter du bara i en =S
tycker du då det är konstigt att man blir sur? Nee...


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0